Tuesday, November 6, 2007

SIAPA AKU??

Assalamualaikum,

Kepada semua pembaca yang budiman. Terima Kasih kerana sudi singgah di blog aku yang tak seberapa ni. Biar aku perkenalkan diri aku sebagai ITO. Aku buat blog ni bukan bertujuan untuk memburukkan nama sesiapa. Tetapi aku dah tak tahan dengan apa yang telah terjadi ke atas diri aku dan keluarga aku. Sehingga keluarga aku pula terpaksa menanggung hutang yang tak mampu kami sekeluarga nak jelaskan. Jadi aku mengambil keputusan untuk melancarkan satu blog pasal 'PENIPU BESAR' ni.

Aku cuma berharap kepada pembaca semua dapat mengwar-warkan blog add (http://azharceopenipu.blogspot.com/) ni kepada sesiapa sahaja di dalam dunia ni supaya semua tahu dan tidak terpedaya dengan 'PENIPU BESAR' ni.

Orang yang bergelar Azhar CEO ni sebenarnya seorang PENIPU BESAR. Aku akan gunakan NICK ' PENIPU BESAR' sebagai merujuk kepada mamat ni di dalam semua post aku.

1 comment:

Anonymous said...

http://www.gjobsdataservice.com/affiliate/idevaffiliate.php?id=3132