Monday, January 14, 2008

PERJUMPAAN DENGAN MANGSA

Salam,

Maaf kerana aku tak dapat masukkan gambar rakan SEPERBABIAN dengan BABI TUA ni minggu lepas sebab sibuk sikit. Anyway aku ada perkembangan terbaru.

Sabtu lepas aku dan beberapa mangsa lain telah membuat pertemuan dengan seorang mangsa yang pernah di tipu BABI TUA ni pada tahun 2005. Orang yang aku maksudkan itu ialah seorang Usahawan yang berjaya (dulu). Tujuan aku masukkan cerita pasal Usahawan ni bukan untuk mengaibkan dia tapi untuk menjelaskan betapa peritnya menjadi mangsa penipuan BABI TUA ni.

Pertemuan berlangsung hampir 3 jam. Menurut usahawan ni dia di tipu oleh BABI TUA KUTUK ni sebanyak RM 1.3 juta dan dia hanya menunggu masa untuk di isytihar muflis. Semua harta yang dimiliki tergadai dan dia pula berhutang keliling pinggang. Bayangkanlah kalau rumah anda di kepung oleh puluhan orang yang menagih janji/hutang. Cuba korang bayangkan bagaimana rasanya sepucuk pistol di halakan ke kepala korang. Surat dari bank sampai ke rumah menuntut anda membayar loan dan lain-lain. Aku rasa tak dapat korang bayangkan, sebab perkara ni tak berlaku kepada korang.

Inilah bangsa melayu paling BANGSAT yang pernah aku jumpa.

Menurut cerita Usahawan ni lagi, BABI TUA ni pernah juga menipu seorang perempuan bergelar DATIN sebanyak RM 150 K (Aku harap kalau DATIN ni terbaca mengenai hal ini sila email aku) dan BABI TUA ni juga pernah menggelapkan duit orang-orang yang nak menunaikan umrah ke Mekah. Korang bayangkan betapa BANGSAT NYA BABI TUA ni.

Dari info yang aku dapat dari Usahawan ni, BABI TUA ni ada bersubahat dengan beberapa orang negro dan aku rasa sekutu BLACK MONEY. BABI TUA ni juga mampu mempengaruhi pihak berkuasa agar dia terlepas dari di tahan. Menurut cerita Usahawan ini dan dari mulut BABI TUA ni sendiri mengaku pernah di tahan Pihak Berkuasa tetapi di lepaskan.

Mungkin dalam minggu ini aku akan aturkan satu lagi pertemuan dengan seorang lagi mangsa. Dan kami akan sama-sama berbincang untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap BABI TUA ni.

Oh ya, ini adalah petikan dari mangsa yang aku jumpa tempoh hari yang aku petik dari site http://ligakampung.com (keyword jerat blog).

"AHMAD SUHAIMI MUNIR Says: January 3rd, 2008 at 4:04 am

SALAM BUAT SEMUA MANGSA AZHARCEO/PENYANGAK/BABITUA/SETAN

SEBENARNYA AKU YANG TELAH SIARKAN CERITA MENGENAI SETAN NI KAT AKHBAR KOSMO DENGAN TUJUAN SUPAYA TIADA LAGI MANGSA YANG LAIN TAPI AKU TAK SANGKA LAK ADA LAGI MANGSA LEPAS AKU MUNGKIN TAK PERCAYA KUT DENGAN CITE AKU. SEBENARNYA BABITUA NI MEMANG SANGAT LICIK DAN BIJAK MENIPU BELIAU MENDAPAT KERJASAMA DENGAN FIRMA GUAMAN LOKMAN ASSOCIATE DI KUALA PILAH DAN SEORANG PEGAWAI KANAN POLIS. BABITUA NI JUGA SANGGUP MEMPERALATKAN AGAMA UNTUK KEPENTINGAN PERIBADI CONTOHNYA DIA SANGGUP JUNJUNG AL-QURAN DALAM MASJID UNTUK MENIPU MANGSA. BABITUA NI MERUPAKAN BEKAS MAJISTRET DI BUTTERWORTH PENANG. BELIAU JUGA PERNAH MEMBUAT DRAMA DAN BIRAS/KENALAN KEPADA PELAKON FAUZIAH NAWI(MANGSA BABITUA JUGA). MANGSA BELIAU TERDIRI DARI KAWAN-KAWAN DIA SENDIRI. ANTARA MANGSA-MANGSA BELIAU ADALAH SEORANG KAKAK DIPENANG(RM10OK), SEORANG DATIN DI CYBERJAYA (150K) DAN RAMAI LAGI YANG TIDAK BUAT REPORT POLIS. BELIAU SEPANJANG PENGETAHUAN SAYA TELAH MENIPU MANGSA MELEBIHI RM3 JUTA.


MARILAH SAMA-SAMA KITA BERDOA SUPAYA SEMASA MATI DIA MENERIMA AZAB DAN AIB, DIDALAM KUBUR DISEKSA DENGAN HUKUMAN YANG BERAT DAN DIAKHIRAT NANTI DIHUMBAN KE API NERAKA. BAGI SAYALAH YANG MENGHADAPI PENDERITAAN YANG AMAT SANGAT TAK DAPAT MENGAMPUN KAN DOSA-DOSANYA. SUDAHLAH BABITUA NI MERAMPAS DAN MENYAMUN WANG DAN HARTA SAYA TETAPI JUGA TELAH MEMBURUK-BURUKKAN SAYA."


Aku rasa cukup setakat ni dulu, aku ada kerja ni..lain kali aku sambung.

3 comments:

Zool Blogger said...

Hm.. Bagus kerana anda menulis blog ini.,.. Sekurang-kurangnya dapat memberi maklumat agar orang di luar berwaspada.. Insyaallah saya akan mempromote blog anda..
Oh ya url blog saya berkenaan jerat blog adalah seperti berikut...



http://ligakampung.com/blog/2007/09/10/jerat-blog/

ITO said...

Terima kasih kerana komen anda shy guy.. sebarkanlah blog ni kepada rakan2 yang lain semoga orang lain tidak teraniaya.

Unknown said...

Jadi , sudah sah. Segala komen ni pasal Azhar Tukiran PROJEK CEO. Skrg tahun 2018, mamat celajc ni masih aktif membuat penipuan.