Saturday, April 26, 2008

POST DARI MANGSA

ASSALAMUALAIKUM,

Pagi ni aku cek email yang dah lama aku tak cek. Terperanjat gak bila aku tengok banyak email yang aku terima pasal Babi tua ni. Aku berterima kasih kepada semua pemberi maklumat dan maklumat anda amat berguna dan aku akan kumpul dan akan serahkan kepada pihak polis sikit masa lagi. Harap2 ini dapat membantu pihak berkuasa untuk mengesan dan menangkap parasit ni.

Aku dah pun reply email korang. Kepada mangsa2 Babi tua ni, aku nak korang tulis artilkel pasal Babi tua ni dan hantar ke email aku. aku akan masukkan ke blog ni sebagai satu post dari korang..

Ini saja usaha yang mampu aku buat pada masa ni.

2 comments:

fini zainal said...

assalamu'alaikum ito,
i mangsa azhar tahun 2006, i kenal dia dalam bulan april tahun yg sama. i elok2 kerja terima pulak offer kerja dari musibat ni tapi 3 bulan tak bergaji. perit sangat masa tu. bukan i sorang je tapi kitorang perempuan 5 org, ada juga yg lelaki. if u nak banyak gambar dia u cuba check kat sini.- zmotivation@yahoogroups.com

nanti lain kali i sambung lagi,
nur shafini.

fini zainal said...

email saya kat zaifini71@yahoo.com jika u nak berhubung dgn saya ya.
TQ